A te telód köreid legegyedibbje?

FlashManiacs

FlashManiacs

Hogy tedd (majdnem) tönkre a HTC Desire-öd

2011. április 06. - Dark$mith

Egy elég kellemetlen sztorit mesélek el arról, hogy hogy sikerült mejdenm tönkre tenni a telómat :S

 

Pénteken felraktam a gyári RUU-t a készülékemre, hogy elvihessem szervizbe (kontakthibás volt a kijelző), ezután mikor vissza kaptam a készüléket természetesen root-olni akartam, hogy vissza kaphassam kedvenc LeeDrOiD ROM-omat és beállításaimat. Na itt jön valami fúúúúúrcsa. Elindítottam az Unrevoked-ot és telepítés közben egy hiba üzenet miszerint A ROM-om tól új. Ez csak azért vicces mert tudom, hogy a 2.29-es Desire ROM támogatott. Kiírta, hogy root jogokat nem tudott szerezni.

Gondoltam (én hülye), hogy nem baj a Recovery-t már úgyis feltette az Unrevoked majd vissza állítom a LeeDrOiD mentésemet. De nem. Ugyanis a Recovery-m megszűnt létezni....

Na mondom semmi probléma, őrizzük a pánikot, hozzuk ezt rendbe a gyári RUU-val. Nade a gyári RUU sem javította meg a Recovery-met. Ezek után sajnos nem volt időm többet foglalkozni a készülékkel de legalább telefonként még működött (10-ből 1-szer azért be-bebootolt ha recovery nem is volt), közben azon gondolkodtam, hogy ezt, hogy fogom elmagyarázni a szerelőnek....

Haza értem és mondom velem van az erő megpróbálom még egyszer a RUU-t. Szerencsére sikerült volt újra Recovery-m. Ezek után az Unrevoked is probléma nélkül lefutott azóta minden szép és jó.

A nap tanulsága: Vigyázz mert az Unrevoked kibaszhat veled :D

Darksmith

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása